Meest gestelde vragen bij bestellen

Misschien ben je iets aan het bestellen en gaat er iets niet helemaal goed bij je bestelling? Op deze pagina probeer ik de meest gestelde vragen te beantwoorden. De pagina wordt regelmatig aangevuld.

Ik krijg geen email om in te loggen

In dit geval is de kans groot dat je email in 'Postvak Ongewenste Email' terecht is gekomen. Door SPAM filters kunnen mijn emails weleens in een verkeerd postvak terecht komen. Heb je daar ook geen email? Stuur me dan even een mailtje via het contact formulier.

Mijn wachtwoord klopt niet / Nieuw wachtwoord aanvragen

​Probeer je in te loggen, maar accepteert de shop je wachtwoord niet? Dan kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken via deze stappen. 

  1. Wachtwoord vergeten e-mail aangevraagd - https://splendith.nl/user/password
  2. Klik dan op de link in de e-mail die word verzonden naar je e-mailadres. Met deze link klan je eenmalig inloggen. 
  3. Klikken op inloggen.
  4. Nu kan je jouw wachtwoord veranderen.