Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe kan je betalen bij Splendith?
Je kunt je bestelling blij Splendith betalen met iDEAL, Bancontact, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button (Mollie) en Creditcard en Paypal. Aan deze betaalmethoden zijn uiteraard geen extra kosten verbonden. Mis je een betaal mogelijk, kan je me uiteraard altijd een berichtje sturen.
Kan ik producten retour sturen?
Ben je niet tevreden met je bestelling of heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Stuur me even een mailtje naar info@splendith.nl. Dan komen we samen tot een oplossing.
Hoe kan ik iets retourneren?
Ben je niet helemaal tevreden? Dan kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Je kan het product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Wanneer ik het product in goede staat heb ontvangen, betaal ik het aankoopbedrag terug op dezelfde manier zoals je hebt betaald.
Retouren mogen naar:
Splendith
tav Judith Joosten
't Vlot 22
6846 MA Arnhem
Ik heb mijn bestelling voor een bepaalde dag nodig, kun je daarmee helpen?
Stuur op tijd een mailtje naar info@splendith.nl, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimum bestel bedrag is €10,-. (hieronder zijn de verzendkosten €7,95)
Bestellen lukt niet, wat nu?
Ben je een bestelling aan het plaatsen maar gaat het niet helemaal goed? Hieronder probeer ik de meest gestelde vragen te beantwoorden.
Ik kan geen verzendmogelijkheid kiezen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen onder de €10,-. Vanaf €10,- is het wel mogelijk om een verzendmogelijkheid te kiezen.
Ik krijg geen e-mail om in te loggen
Wanneer je geen e-mail ontvangt om in te loggen, is de kans groot dat hij bij je ongewenste mail is beland. Door spamfilters kunnen mijn e-mails wel eens in een verkeerd postvak terechtkomen. Heb je daar ook geen e-mail staan? Stuur me dan even een mailtje via het contactformulier.
Mijn wachtwoord klopt niet / ik wil een nieuw wachtwoord aanvragen
Probeer je in te loggen, maar accepteert de shop je wachtwoord niet? Dan kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken via deze stappen:
- Wachtwoord vergeten e-mail aangevraagd - https://splendith.nl/user/password
- Klik dan op de link in de e-mail die word verzonden naar je e-mailadres. Met deze link klan je eenmalig inloggen.
- Klikken op inloggen.
- Nu kan je jouw wachtwoord veranderen.
Wat zijn de verzendkosten?
Zie deze pagina voor meer informatie over verzenden en verzendkosten.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Alle betaalde bestellingen geplaatst voor 16.00u verstuur ik nog dezelfde dag, feestdagen uitgezonderd. PostNL heeft een levertijd van 1-2 werkdagen, met uitzondering van feestdagen. Splendith is niet verantwoordelijk voor vertragingen via de post. Heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met me op.
Levert Splendith ook buiten Nederland?
Splendith levert naar alle landen binnen de EU.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Splendith besteed veel aandacht aan je verpakking. Is er toch iets niet goed gegaan of is je bestelling niet aangekomen zoals je had verwacht? Neem even contact op via judith@splendith.nl, zodat we naar een oplossing kunnen kijken.
Er is een verkeerd item geleverd, wat nu?
Het komt helaas soms voor dat ik een verkeerd artikel inpak, stuur me een berichtje naar info@splendith.nl. Dan zorg ik voor een snelle oplossing!
Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Het is zeker mogelijk om je bestelling op te halen op mijn kantoor. Dit is alleen mogelijk op afspraak. Bestel je producten gewoon via de site, bij het afrekenen kan je kiezen voor ophalen.
Mijn bezoekadres is: 't Vlot 22, 6846 MA, Arnhem
Welke materialen heb ik nodig voor mijn hobby?
Ik heb op de blog een aantal uitgebreide blogposts staan die je op weg helpen in je zoektocht naar de juiste materialen. Lees meer via de blog.
Op welke beurzen of evenementen staat Splendith?
Ik sta regelmatig op leuke beurzen en evenementen, waar je alle mooie producten in het echt kunt bekijken. Benieuwd wat er de komende tijd op de planning staat? Kijk dan even op de evenementenpagina.
Wat is het verschil tussen VersaColor en VersaCraft?
VersaColor is fijn voor papier en beschikbaar in de meeste kleuren. Wil je op hout of textiel stempelen? Dan is VersaCraft ideaal voor jou. Na verhitting met een hete föhn wordt de VersaCraft namelijk watervast.
Wat is het verschil tussen gewone gouache en Acryla gouache?
Holbein Acryla is een acryl gouache. De basis van de verf is acryl, maar hij is dekkender dan acrylverf. De verf beweegt en gedraagt hetzelfde als een gouache, maar droogt watervast op. Gouache kan je nog opnieuw activeren, maar Acryla gouache niet. Wil je Acryla combineren met gewone gouache? Gebruik dan Acryla voor de onderste laag, zodat de kleuren niet in elkaar overlopen omdat de onderste laag wordt geactiveerd.
Ik weet nog een leuk merk of product voor de shop, hoe kan ik je dat laten weten?
Heb je een leuk merk of product ontdekt en zou je dat in de shop willen zien? Stuur dan even een berichtje naar judith@splendith.nl. Wie weet staat het dan binnenkort in de shop!
Kan ik ook een cadeaubon kopen?
Absoluut! Je vindt de cadeaubonnen hier in de shop. Deze worden digitaal naar je verstuurd.
[lang2]
What payment methods do you accept?
You can pay your order at Splendith with iDEAL, Bancontact, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button (Mollie), creditcard, Apple Pay, Google Pay en Shopify pay. There are no additional fees applied to these payment methods.
I need my order before a certain day day, can you help me with that?
Please send an email to info@splendith.nl in time and I’ll see what I can do for you!
What is the minimum order amount?
There is no minimum order amount at Splendith.
Ordering is not possible, what now?
Are you placing an order but isn’t it going well? I will answer the frequently asked questions below.
I didn’t receive an email to log in
If you don’t receive an email to log in, it is possible that it has ended up in your spam folder. Due to spam filters, my emails can sometimes end up in the wrong folder. If the email isn’t in another folder, send me an email via the contact form.
My password is incorrect / I want to request a new passport
Are you trying to log in, but does the shop not accept your password? Then you can easily create a new password via these steps:
- Request ‘’Forgot password’’ email - https://splendith.nl/user/password
- Click on the link in the email that will be sent to your email address. You can only log in once with this link.
- Click on ‘’Log in’’
- You can now change your password
What are the shipping costs?
You can find more information about shipping and shipping costs here.
What is the delivery time within the Netherlands?
All paid orders are dispatched within 48 hours, excluding weekends and public holidays. This applies to products that are in stock. PostNL has a delivery time of 1-2 business days, with the exception of public holidays. Splendith is not responsible for delays by mail. Please send me an email if you have not received anything after 5 days.
Does Splendith also ship to other countries?
Splendith also ships to all EU countries.
How can I return an item?
Are you not completely satisfied? Then you can return the item within 14 days. You must send the item unused and in the original packaging, without any damage. The costs for returning the item are on behalf of the consumer. When I have received the product in good condition, I will refund the purchase in the same way as you have paid.
Returns can be sent to:
Splendith
tav Judith Joosten
’t Vlot 22
6846 MA Arnhem
The Netherlands
My order has arrived damaged, what now?
Splendith pays a lot of attention to the packaging of your order. Did something go wrong or did your order not arrive as you expected? Please contact us via judith@splendith.nl, so that we can look for a solution.
A wrong item has been delivered, what now?
Unfortunately it sometimes happens that I pack a wrong article, send me a message to judith@splendith.nl. Then I will provide a quick solution!
Is it also possible to pick up my order?
It is definitely possible to pick up your order at my office. This is only possible by appointment. Just order your products through the website. Once you have picked up the products, I will refund the shipping costs via the same way you paid.
My visiting address is: 't Vlot 22, 6846 MA, Arnhem, The Netherlands
Can I also purchase for business at Splendith?
Please contact me! Then we’ll look at the possibilities together.
Can we exchange a link?
Absolutely, links will end up on this page.
What materials do I need for my hobby?
I have a number of extensive blog posts on my blog that will help you in your search for the right materials.
Which fairs or events does Splendith attend?
I regularly attend amazing fairs and events, where you can check out all the great products in real life. Curious about what is planned in the coming period? Then take a look at the events page.
What is the difference between VersaColor and VersaCraft?
VersaColor is great for paper and available in many colors. Do you want to stamp on wood or textile? Then VersaCraft is ideal for you. After heating it with a hot hair dryer, the VersaCraft becomes water-resistant.
What is the difference between regular gouache and Acryla gouache?
Holbein Acryla is an acrylic gouache. The basis of the paint is acrylic, but it is more opaque than acrylic paint. The paint moves and behaves the same as gouache, but is waterproof when dry. You can reactivate gouache, but not Acryla gouache. Do you want to combine Acryla with regular gouache? Then use Acryla for the bottom layer, so that the colors do not overlap because the bottom layer is activated.
I know a nice brand or product for the shop, how can I let you know?
Have you discovered a nice brand or product and would you like to see it in the shop? Send a message to judith@splendith.nl. Who knows, it might be available at the shop soon!
Can I also buy a gift card?
Absolutely! You can find the gift cards here in the shop. You will receive a digital code.